mandag 5. januar 2015

Eg e fæærdiiii!

Noen ganger hjelper det å ta et ordentlig skippertak, og det gjorde det denne gangen. For å få lest boken ferdig til presentasjonen på skolen, ble jeg nødt til å bruke en HEL søndag på å lese... men det lønte seg, og jeg ble ferdig! Boken tapte seg litt mot midten, men når jeg kom inn i lesingen igjen ble jeg overraskende fort ferdig. Handlingen fikk opp farten igjen, og spenningen fortsatte i samme tempo som i starten.
Det mest interessante med boken er at Egeland blander faktiske steder, historiske hendelser, og rent oppspinn. Av og til undres en om det en leser er Tom Egelands fantasi, eller noe virkelig...

1 kommentar:

  1. Du fikk avsluttet boka, bra! Det faglige og analytiske blir nok mer tydelig i neste runde. Fakta og fantasi kan blandes ja, det er ofte det som gir bøker vinger, eller hva?

    SvarSlett